Dåligt MTV..

Igår natt låg jag ju redo framför datan och tänkte se VMA´s, men tydligen så streamade inte MTV showen via hemsidan, sjukt dåligt gjort. Hittade en massa andra länkar som funkade i nån minut innan dom la ner, blev så sjuk frustrerad.

Istället fick man kolla runt på ite olika bloggar, Kenzas MTV-blogg läste jag bland annat samt Isabellas. Dock var Isabella dålig på att uppdatera under kvällen vilket märktes bland hennes kommentarer. Helvete vad folk klagade och var otrevliga rent ut sagt. Jisses.

Gnäller knappast på henne, visst hon hade kanske kunnat anstränga sig, men förmodligen satt hon och var i chocktillstånd för att befinna sig i den lokalen, det hade jag varit. Enda jag blev förbanand på var alltså MTV, att dom inte visade showen var jävligt dåligt gjort. Suck. Via en länk hann jag iallafall precis se en officiella treilern för New Moon, gissa om man blev lite sugen på att se den. Boholm, du och jag lär springa till biografen när den kommer ut!

Blir att kolla på showen i efterhand, om den går att se via hemsidan då, men det få man väl hoppas. det jag mest vill se är Lady Gagas performance och Kanye Wests "skandal". Att det blir sånt ramaskri?

1. beyonce förtjänade priset tusen gånger mer.
2. Hört talas om Publicitetsstunt?
3. Han gjorde samma sak för två år sen, när han själv inte vann.
4. Han är en Diva - Med all rätt. More Power to Kanye!
5. Klart att Taylor blev förstörd, vem skulle inte bli ledsen? Men vad är en gala utan en skandal?!
6. Han bad faktiskt om ursäkt.. :D

Bild lånad av Aftonbladet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0