En helt ny människa..

Inatt bestämde jag mig för att försöka bli på bättre humör och eftersom alla roliga människor låg och sov så fick jag lov och roa mig på egen hand. Det betyder FILMTIME. Vilken film får en och må bättre än Sex and The City. Nu var det säkert 10e gången jag såg den och jag skrattade, grät och fick inspiration precis som vanligt. Man kan ju inte annat än längta ihjäl sig efter film nummer två.

Nog om det, var iallafall dags och ta sig i kragen och sluta tycka synd om mig själv. Inget har någonsin blivit bättre av det. Forsman kommer ju upp idag så då kommer vi fortsätta vårt lägenhetssökande. Tänk positivt.

Beslutade mig för att ta en lång dusch efter filmen, skölja av alla negativa tankar och bli ren igen..nu låter det som jag är värsta lortgrisen men menade mest bli ren i själen, känna mig glad. Första steget till att bli glad igen är ju att känna sig fräsch och fin. Blev alltså en riktigt skrubbdusch, hårinpackning, ansiktsmask och läpp-mask (gör läpparna rena och innehåller plump-medel). Efter duschen smörjde jag in mig och fixade naglarna, just nu har jag målat dom kobolt-blåa. Snacka om att man känner sig som en ny människa. Thank God. Skönt och starta dagen på ett positivt sätt.

Nu ska jag käka lite frukost och dra igång en till film tror jag... Skriver mer lite senare. Tänkte lägga in ett "Höstens-Vill-Ha-Mode" sen. Vad skiljer mina modeinlägg från alla andras? Jag väljer inte nödvändgtvis det som är mest inne, utan saker jag själv vill ha och kläderna är ALLTID för oss BBW-brudar. BIG AND BEAUTIFUL alltså,
alla är ju nämligen inte förpackade i strl 34 kroppar. Som sagt...det kommer sen! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0