Flyttrensning och packning

Nu har vi gjort ett ryck i i mitt rum, blir bara en enda flyttkartong från mitt rum, sen en massa ikeakassar med kläder och sånt plus min säng såklart. Nu har vi dock ett berg med sopor som ska slängas..och min garderob att rensa. Skönt att bli av med typ allt onödigt och gammalt, vill verkligen börja på ny kula i Märsta.

Ska bli så jävla underbart att komma dit, få inreda snyggt och ha ett hem man är stolt över. ännu mer ska bli så grymt att äntligen ha ett riktigt vardagsrum igen, kunna ta hem folk och kunna titta på tv. Har fan lite tv-abstinens, inte tittat på mer än två veckor, måste vara rekord när det gäller mig...

Nu ska vi iaf vila lite och se om vi fortsätter sen.
Puss o hej!


Forsman, Skräphörn, Ikeasäckar med kläder, Kartong med grejor och Ikeakorg med saker...

Sen Hitta vi gamla skivor, jisses vad gamla låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0