Idol 2009

Så, nu har jag äntligen kollat igenom det sista idolavsnittet, igår natt kollade jag på 5 program, man måste ju hålla sig uppdaterad. Har rätt många favoriter iår av dom 19 som valts ut, vilka är era?

Mina favoriter:
Erik, Eddie (mums), Rasmus (mums), Sabina, Mariette, Jon (så jävla skön) & Niklas (blivande flickfavorit?).
Solklar fördel till killarna detta år, de flesta tjejerna är otroligt tråkiga och inte speciellt orginella. Sabina får dock ett stort plus eftersom hon inte bara sjunger kanon men är sinnesjukt snygg. Ögongodis säger jag bara!

Sen slutade ju kvällens program med att man fick rösta in antingen Kalle eller Piotr...
Båda killarna förtjänar att vara med, men jag hoppas innerligt att KALLE går vidare...spänningen är olidlig!

Vad tycker ni om årets idol?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0