Jävla HM krångel.

Nu är jag vaken igen, herregud sen vi kom hem från jobbet i söndags har jag och Forsman sovit typ nonstop. Knappt ätit eller druckit alls. Helt sjukt. idag ahr vi dock lovat varandra att vi INTE får sova mer förrän ikväll/inatt. Ska försöka styra upp mitt rum idag, ska packa ihop lite och slänga en del grejer som jag inte behöver släpa med. Så nära flytt nu så det är sjukt, allt som saknas är vem fan som ska köra flyttbilen. Att det skulle vara så svårt för folk och ställa upp, speciellt när man betalar för besväret. Aja, bara och leta vidare, någon jävel borde ju vara lite snäll kan man ju tro.

Ligger här hemma och försöker beställa från HM.se men det vill sig inte, vissa saker i shoppen försvinner mystiskt (nej dom tar ej slut) och dycker upp igen några timmar senare, då fattas något nytt. Jävla skumt det där alltså. Får se om det löser sig under dagen.

Ska spela lite mer poker nu innan jag tar itu med mitt jävla rum.
Puss på skinkan gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0