Kissie, Paow & Dessie

Fick mess av chefen strax innan 08, då jag egentligen skulle ha slutat, han frågade snällt om jag kunde stanna till 09. VIsst, jag är inte den som är den. Detta innebär att jag haft 16 timmars arbetspass, så när jag kommer hem ska jag styra upp en härlig frukost, det är jag väl värd?

Tänkte försöka mig på att göra äggröra och lite bacon, apelsinjuice och kanske nåt mer. Vi får se om jag orkar vara lika ambitiös när jag kommer hem, men har fan vart sugen på äggröra ända sen jag och Forsman sov på hotellet i umeå. Vem älskar inte hotellfrukost?

Iallafall, till morgonens rubrik, har ju suttit och svarat på smsfrågor hela natten och nu på morgonen dök tre frågor upp;
Vem är Kissie?
Vem är Paow?
Vem är Dessie?

Jag svarade på dom två första iallafall, nevermind vad jag skrev, men kollade upp numret som ställt frågorna. Då är det alltså nån ensam Indisk (med tanke på namnet) människa nere i småland som är typ 15 år gammal. Killen är säkert helt nerkärad i dessa tre blondiner. Är ni med om jag säger: Naaaaaaaaaaaaaaaaaw lilla gubben.

Haha.


Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Haha baby du är så sköööön :) Btw. Får du verkligen skriva om ditt jobb på bloggen? Jag gör iofs också det även om jag i te är säker på om man får det. Ayah. Man måste ju få "skriva ut" sig lite någonstans, eller hur? ;)

2009-09-07 @ 01:41:37
URL: http://gaydar.blogg.se/
Postat av: lisa

Neeej vi säger USCH FY SKÄMS! Inte okej att kära ner sig i sådana patrask ><

Förresten, har du sett vem som praktiserar på 118 idag? Jag tror det är dags att byta jobb...

2009-09-10 @ 18:22:25
URL: http://fagottrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0