Nya skor?

Har letat och letat efter ett par nya skor på nätet, det är krisläge när det gäller att hitta ett par nya. Måste verkligen beställa hem ett par idag, men har sjuklig beslutsångest. Måste tvinga Forsman att hjälpa mig senare.

Hatar och beställa skor, hade jag kunnat sprungit omkring i klackar som henne och Boholm så hade de inte varit några problem. Fan dom två e ju sko-holics på hög nivå. Missförstå mig rätt, jag ääälskar snygga skor, lite fetisch nästan men eftersom man har monsterstora fötte (tack farsan) så är de svårt att hitta några snygg.

Risken är överhängande att det blir ett par converse, men ska försöka att hitta några udda isåfall...
mer om det sen, nu har fröken Båtsman tjatat att jag ka laga mat hur länge som helst. Bäst att lyda, haha.

Blir min köttgryta special med Ris! Den du Valle...haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0