Ska det äntligen gå vägen?

Idag klarade vi av sista hindret för flytten, verkar nu ha löst sig men flytthjälp, en polare till Forsman ska köra. Hoppas nu att inget oväntat dyker upp, orkar fan i mig inga mer bakslag nu. På söndag ska jag iallafall upp till Märsta och hämta nycklarna. När jag har dom i handen kommer allt kännas så mycket lättare. Om allt går som det ska nu så rullar flyttlasset på Onsdag. Så håll tummarna nu för fan.

Detta innebär att jag har ca 5 dagar kvar i högdalen, hoppas dom går fort, längtar så sjukt mycket efter nya stället. Få fixa i ordning och dona och framför allt, få bo med Forsman igen.

Resten av helgen blir det att jobba, sen Märsta på Söndag och under veckan blir det att packa ihop min garderob och fixa det sista. Ska försöka ta mig till vårdcentralen också så jag får ta nya blodprover samt hämta ut något mystiskt paket som jag fick en avi på.

Vill bara att det ska bli onsdag, sen är det BYE BYE HÖGDALEN FINALLY!! Cant Wait!


Kommentarer
Postat av: lisa

Hojta till om ni behöver bärhjälp av en pygmé som är tre äpplen hög, som sagt!

Annars bjuder jag gärna in mig själv på en inflyttningsöl när ni kommit i ordning lite :) Av det lilla jag sett är jag lite avundsjuk på er lya. Jag kanske rentav flyttar in! ;P

2009-09-25 @ 02:09:58
URL: http://fagottrion.blogg.se/
Postat av: broder

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA o vårda hemmet Hälsan o FORSMAN

2009-09-25 @ 12:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0