Vin & Jobb

Då sitter man på jobbet, Har en snus under läppen och ett glas vin i handen. Ja,man kan dricka ett glas vin när man jobbar. Behöver bara känna det där lugnet som bara vin ge.

Ser inte fram emot och jobba inatt, fast lördagar brukar vara rätt roliga + att Isa jobbar hela natten typ med mig. Inte jobbet det är fel på, men börjar bli lite sjuk tror jag. Har en molande huvudvärk (wtf, molande..sen när använder jag det ordet?) som vägrar släppa. Hoppas Vinet och snusen dödar den värken.

Welle, gotta keep working och prata med fina Kocken på msn :) *puss på*


Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

man tackar :D Börjar vänja mig att se mig i mörk hår nu så gillar det ganska mycket. :)



Har förästen frågestund inne på bloggen nu, så gå in och fråga nå skoj. Kommer att svara på alla frågorna via Videoinlägg sen!

2009-09-13 @ 10:59:17
URL: http://sussisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0