Vin, Penis, Pizza, Facebook och Vänner.

Härliga söndag, inte sant? Har fortfarande inte sovit efter 14 timmars jobbpass...Ligger i sängen nu, Forsman sitter mid sin dator här brevid och Marcus ligger och spänner sig i sina röda boxers. Angående rubriken, för ett par timmar sen kom Marcus inskuttandes i rummet och gjorde helikoptern för oss samt bjöd på ett varsitt glas vin. Strålande morgon eller vad säger man?

Fick något ryck förut så jag och Forsman Facebook-raida lite, letade upp massa gammalt folk från skolan. Galet hur en del inte förändrats alls, medans många andra har barn och grejer nu. BARN, fy fan. Inte ens om jag fick betalt!

Strax dags för lite käk. Marcus har styrt upp pizza så väntar bara på att dom ska plinga på dörren, sen kommer jag nog totaldäcka!

Hörs sen när jag vaknat till liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0