Im gonna make it

Senaste dagarna, förmodligen sen dietistbesöket på Ersta i tisdags, så har jag varit på superbra humör. Känner mig peppad och har en glädje i kroppen som jag saknat väldigt länge. Frågan är om jag någonsin varit så här fast besluten på att lyckas. Känner verkligen att jag ahr ett enormt stöd omkring mig denna gång. Till och med folk jag inte är så närstående med att önskat mig lycka till, känns hur bra som helst.

Dietisten på Ersta var grym, tack också till Isabell som följde med så tidigt på morgonen trots att hon hade sovmorgon. Just nu käkar jag måltidsersättning ca 1-2 gånger om dagen, fram tills kryssningen har varit. Kryssningen kommer vara mitt avstamp, min "sista" brakfest och skoja inte att jag ska festa som aldrig förr. Att det är Gaykryssningen gör det bara bättre. Bögar, Bögar everywhere..Faghagen i mig studsar av lycka. Haha.

Iaf, från 1 maj kommer jag gå över på flytande mat endast, detta för att jag ska förlora x antal kilo innan jag får min operation. Wish me luck gott folk!!


Kommentarer
Postat av: bror

ÄNTLIGEN så bra älskade syster ...LOVE you...

Allt kommer bli braaaaaaaaaa

2010-04-15 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0