Veckan som gått...

Har helt enkelt inte orkat blogga denna vecka. Så vad har hänt?

Måndag: Ringde en massa inkassobolag och styrde upp betalningplaner, betalade av en del skulder. Känns hur bra som helst! På kvällen kom Isabell och vi kikade på Filmen "Tropic Thunder". Den var rätt kul, bättre än jag hade förväntat. Blev en massa tjejsnack innan hon somnade runt kl 2. SJälv höll jag mig vaken nästan hela natten, kunde inte sova pga av att jag tänkte på läkarbesöket jag skulle till dan efterl.

Tisdag: Isabell följde med Till Ersta sjukhus där jag träffade läkaren, tog blodprover och fck en massa info ang operationen. Kände mig lite lamslagen efteråt, nu kommer det hänga på mig att operationen blir av, kommer behöva en jävla massa stöd från folk runt omkring vill jag lova. Ska träffa dietisten den 13e April så vi kan göra upp en plan.

Onsdag: Var nere i Märsta C och lämna tillbaka film, handlade på Willys och för första gången på länge, var ute och promenerade..25 min i uppförsbacke..inte illa för att vara mig. tack Frugan och Tobbe för att ni släpade med mig.
Under Kvällen käkade jag egengjord sallad på Räkor och Kräftstjärtar samt så kollade vi på film..Resident Evil. *kaaast*

Torsdag: Glad Påsk!! Grattis till min fina Isabell som fått lägenhet!! Slapp dag, blir jobb ikväll 23-07. Forsman jobbar också inatt, ska li skönt att slippa sitta själv hela natten.


Bloggar mer senare... Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0