Det är inte sant...

Tittar ut och snön öser ner, inte bara det, den yr omkring på grund av vinden. Det är snöstorm, idag igen. Igår tog det mig tre timmar att komma hem till Märsta från jobbet, helt fucking insane. Är sjukt tacksam att jag inte jobbar på SL dagar som denna, dom måste ha ett helvete.

Folk har tom ringt oss hela morgonen för att dom är insnöade, deras tåg inte kommer mm...helt galet. Man kan ju tro att vi lever i Norra Ryssland eller något. Jisses. Nu ska ja pulsa iväg till bussen mot solna station och förhoppningsvis komma på ett tåg hem.

Jag orkar fan inte. BORT MED SNÖN.

Skriver senare när jag är på jobbet igen, frys inte ihjäl idag gott folk!
Pöss o hej

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

kan inte den jävla snön bara försvinna:(

2010-02-23 @ 07:24:25
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: haha visst svampbob är grmyt kul ju:D

jo precis inte alls kul när de är översatt till svenska haha å blir det bara patetiskt:P

2010-02-23 @ 09:34:44
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0