Fucking jävla snöstorm

Sitter på jobbet och har feting ångest över att jag slutar om lite drygt en timme, snöas och blåser som fan här och jag känner på mig redan nu att det kommer bli ett helvete med pendeltågen till märsta. Seriöst när ska det sluta snöa? Ångrar att jag inte tog på mig en extra kofta, kommer frysa arslet av mig.... oooh ja vill inte!!

Har fått flera samtal från folk som behöver bärgare, samt folk som vill ha tag på SJ eftersom tågen är sena. Snackade tom med en tant i Tyersö vars tvkanaler hade försvunnit.

Ska ju inte ens hem direkt sen utan måste in på Willys och handla, hipp hurra. Ännu värre är att man ska ta sig in till stan kl 16 igen för att jobba. Känner på mig att detta inte kommer bli någon toppendag...

Håll tummarna att SL håller sig på rälsen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0