Skogås, Bonden och Blottade Ballar..

Här kommer historien om vår lediga lördag, ocensurerad i allra högsta grad så håll i hatten!! Nerå, så illa var det inte. Dagen började med att vi kom hem från jobbet runt 10.00 på morgonen, duschade, valde kläder, lagade mat mm, ända tills jag insåg att jag skulle upp om två timmar. Blev att kasta sig i säng och hann få precis 1½ timmes sömn, trodde jag skulle dö när klockan ringde men det var bara att börja sminka sig och ta ett glas vin. Boholm och hennes syster kom hit strax innan halv 5 och en timme senasre var vi på väg till Skogås och Lilies födelsedagsfest.


Båtsman, Elin, Boholm &  Jag med kvällens "pose"...:)

runt 7 tiden var vi framme och väl hos Lilie var det sjukt mycket folk. Vi bjöds på grymt god mat och drack upp en hel del alkohol. Skulle egentligen ha dragit in till Söder och mött jobb-folket vid 21 tiden men vi fastnade i Skogås till 23tiden..lvar ite snurrig vid den tiden. Singstar var igång bla, sjöng Boholm och Forsman "smells like teen spirit", det kan ha varit det värsta i "musik"väg jag hört. Älskar dom båda, men ni är helt TONDÖVA!! Haha.


Forsman sjunger och Systrarna Boholm makes löve to the camera!


Fina Lilie och en massa folk i soffan...


Klockrena Lycille och Elin aka Mini-Boholm


Sköna Amanda och Angela och en väldigt full Charlie..haha..:)

Vi åkte tillsist iallafall med en taxi in söder och rumlade in på Bonden Bar strax efter midnatt, var kul att se kollegorna utanför jobbet, dock hann vi knappt umgås eftersom vissa drog hem och baren stängde redan kl 01. Men det var trevligt så länge det varade. Strax innan stängning så hittade vi två andra Kristinehamnare i mörkret, inga som vi umgåtts med men en av dom hade Boholm varit dökär i under gymnasiet. Vad är oddsen liksom? Vi hängde iallafall på dom till nya stället "Blå skåpet", vi det laget var jag påväg att däcka, var för full och 1½ timmes sömn började göra sig påmind :( Vi bestämde då att vi drar till Donken (big mistake) på Vasagatan medan vi väntade på nattbussen mot Märsta.

Väl på donken sätter sig något psyko brevid Elin och börjar stöta på henne. Forsman börjár kaxa mot honom, för att han ska fatta att han ska gå. Han fattar dock inte vinken och tror istället att han ska ha en chans om han blottar sig. GRABBEN DRAR NER BRALLORNA OCH SITTER MED BALLEN FRAMME, mitt inne på Mcdonalds liksom. Yikes, vad fan är det för fel på folk? Vi pallade inte mer och gick därifrån tillslut, men det bästa av allt är att jag tog kort på den jäveln, någon som känner igen honom?



Vi sprang iallafall till Nattbussen och hann precis med den, Både jag och Forsman somnade tungt påden, hur jädra skönt som helst... Vad som hände kvällen efter, på kryssningen kommer senare :)

¨
Däckade delux!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0