Torsdag och Taggad!


Tjo flöjt!

Sitter på jobbet och väntar på att man ska börja jobba kl 23...kom hit redan runt 9 tiden idag. Hade inget och göra hemma och var ändå tvungen till Pressbyrån vid Märsta station o köpa sl-kort o snus innan dom stängde kl 20. Börjar dra ihop sig mot helg nu, längesen jag var så taggad inför fest, ni som känenr mig vet att jag typ aldrig festar, det där med att vara ute varje helg har jag totalt tröttnat på, därför är det extra roligt när man planerar något..

Veckan som gått har vart lugn, har märkt att jag haft nåt typ virus i kroppen, som typ hela tiden och knappt haft någon matlust, känner bättre idag iallafall, fast är rätt trött.

I måndags kom Isa på besök efter jobbet, blev en sjukt kul kväll (förutom mina små blackouter, sorry gumman). Massa boy-talk och skratt, det gör vi om jävligt snart!

Bild från kryssning 2007/2008! Hade ju inte piercing där...ser naket ut... Däremot kanske ja ska tvinga Forsman att klippa mig i helgen..snyggt me sådär kort hår ju..va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Annie

Hejsan hoppsan!



Vilken kul blogg du har! Ramlade in på den genom fejjan :)



Jättefin bild i det här inlägget btw!



Ha det så bra!

2010-02-11 @ 16:52:16
URL: http://annieinoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0