Vilken jävla helg!!

Har inte kommit åt en dator förrän nu, var tvungen att låna Båtsmans internet en stund, är ensam hemma och har fett tråkigt, funderar på att åka in tidigare till jobbet bara för att få se lite folk, Isabelle, den underbar människan, jobbar ju ikväll.

Sitter och tänker på helgen som var, fan vad kul jag hade och jag överlevde två festkvällar irad, inte illa. Träffade en massa nytt kul folk både hos Lilie och på kryssningen med de galna dalmasarna. Var riktigt längesen jag hade så kul. Sen att en viss person var tvungen att förstöra min kryssningsnatt är ju en annan sak, tack till alla som fick mig att glömma och inse att jag är värd bättre...

Roligaste helgen på flera år iallafall!! Dags att se Big Bang Theory nu och ge Roffe lite käk ...Ill be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0