Jag Lever

Detta inlägg ska inte bli lika mörkt och dramatiskt som det sista jag skrev. Sen dess har jag hunnit tänka igenom en massa saker, även pratat (och gråtit inför) med killen i Värmland. Har insett att det egentligen inte handlar om honom, visst vi hade jättemysigt ihop i jul och jag tycker om honom men situationen mellan oss är för invecklad. Vänner blir bra helt enkelt.

I övrigt händer inte mycket, sen jag kom hem från jobbet i söndags har jag knappt lämnat sängen, kan kännt mig helt slut och igår hade jag förmodligen feber för satan vad jag frös! låg och skakade i flera timmar och nu under natten har man istället svettats ihjäl. Äckligt värre, men är ju piggare idag. Hoppas på att Forsman kommer hem från Tobbe idag, känner att jag behöver sällskap, dör av uttråking här hemma...

Annars kanske jag åker ner till Märsta själv, behöver hämta ut ett paket, köpa snus och handla lite käk... viktigast är snusen såklart. haha.

Suck.
Kan inte snön försvinna nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0