Tomtebloss och Marcus

Har precis sett en glöggfull Marcus hoppa omkring, dansandes i snön med ett tänt tomtebloss i varsinn hand. Det var en riktigt vacker syn. Han rumlade in på jobbet för någon timme sen och nu har han halvdäckat brevid mig :)  Se om jag får med sötnosen till Märsta eller om han ska åka hem själv till högdalen.

Slutar om 20 minuter, dom senaste timmarna har jag enbart fått köra sms, skönt att slippa prata med alla fulla människor men ändå inte, jisses vad mycket sms folk har skickat inatt, aldrig sett något liknande. Halva Sverige lär få fetingfin mobilräkning i januari. Skål för den säger vi.

Slutligen innan jag drar hem;

-Grattis på Födelsedagen Lilie!
- tack för pizzan Frippe!
-tack för bitmärket på tutten Marcus!

Hoppas alla haft en trevlig nyår. Ut med det Gamla och in med det nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0