Dagens FAIL

Förlåt men detta måste jag berätta. Min lilla gumma Boholm skulle på en spelning igår med gruppen Disco Ensemble här i Stockholm. Detta har hon tjatat om i flera veckor och igår var det då äntligen dags, så när hon ringde mig tidigare idag ville jag ju såklart veta hur hon hade haft det.  Då visar de sig att hon och killen hon skulle gå med hade spelat tv-spel och druckit några bärs iväntan på att åka från Södertälje till stan, helt övertygade om att spelningen började kl 21.45..

Dom kommer till Spelningen vid den tiden och hör utanför hur bandet redan har börjat så dom skyndar in, efter 10 minuter utbrister sångaren "Detta är vår sista låt"....Bandet började alltså 20.45...en timme tidigare. Boholm hade tagit fel på tiden och fick bara se 10 min av showen... tror ni jag skrattade?

Boholm, I love you, men fan va klantigt gjort. Tur att du iallafall fick en T-shirt! hahahahahahaha.

Nu ska ha snart fixa mig i ordning o dra till jobbet. Tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0