Firmafesten - dagen efter..

ligger i sängen, fortfarande helt utslagen från igår. Satans vad kul vi hade! Kvällen började med att jag och Forsman fixade i ordning oss här hemma, hade min nya blommiga klänning och lockigt hår. Kände mig riktigt söt för omväxlings skull..

Vid 17tiden tog vi pendeln in till stan där vi mötte upp Rickard från jobbet. Fixade en taxi och drog raka vägen ut till Värtehamnen där vi skulle vara och möttes av en massa folk och uppdukat bord med en massa god mat.

Blev lite käk och en jäkla massa vin, hur gött som helst i sommarvärmen!  Blev rejält dragen..men jag var inte värst..hint hint till herr S!

Hade många trevliga samtal igår och insåg verkligen vilka sköna människor jag jobbar med, inte bara kollegor utan cheferna är verkligen guld värda. Gotta love 118! Vi hade tom ett eget band som spelade massa skön musik för oss hela kvällen. Det var Nice! Hängde kvar där till 00.30 när de flesta började dra hemmåt, många skulle jobba och Rickard fick ta hand om överförfriskade Simon, så vi 4 tog en taxi in till stan igen.. Missade självklart sista pendeln så vi hoppade in på donken (kräääääk) och satt sedan ute vid fontänen och väntade i en timme på nattbussen hem..

Kl 03.15 var vi hemma igen och tror inte det tog mer än 20 min innan jag totaldäckade.. Är sjukt glad att jag inte jobbar idag. Men iaf, Tack som faaan för en grym kväll allihop! Får se om Simon får upp några bilder på Facebook, eftersom de var han som hade kameran...då ska ja lägga upp några här.


Enda jag ångrar är att jag råkade säga lite väl mycket till en viss person..men men..de e sånt som händer.. skyller på vinet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0