Förberedelser i lördags...

Har bara inte orkat blogga, har ingen blogglust alls nu för tiden trots att det känns som att jag skulle behöva skriva av mig en del. Iallafall, tänkte berätta lite om i lördags. När jag och Forsman kom hem efter jobbet så fixade jag fram kläderna jag skulle ha på mig och skulle börja färga håret. Märkte dock när jag borstade ut håret hur jävla slitet det är...beslutade att klippa mig helt enkelt.

Satte upp en hög tofs på huvudet och klippte bort drygt 15 cm...det blev asbra! Vem fan behöver slänga ut 500 spänn hos frisören liksom. Haha. sen vart det färgning så nu e håret svart och fint igen. Dock lyckades jag somna med hårfärgen i..istället för drygt 30 min så hade jag färgen i drygt 3 timmar i huvudet.... HELT SJUKT. När jag gick in i duschen blev jag livrädd och var helt säker på att jag skulle bli skallig. Tydligen har jag superstarkt hår så jag slapp se ut som Kojak. Hallelulja.

Boholm dök upp typ kl 14.30, då väckte jag Forsman och vi satte igång våran lilla förfest. Käkade en ordentlig kycklingsallad innan jag började göra mig i ordning, viktigt att äta innan man börjar supa!

Våra utklädnader för kvällen var...*trumvirvel* Boholm = Hippie, Forsman = Lady GaGa och Jag = 20tals brutta!

Visst blev vi fina?

Mina fina brudar..

Moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0