Imorgon är det dags!

Imorgon är det äntligen dags får firmafest, fick veta idag att festen är flyttad från jobbets utegård till en lokal vid värtehamnen. Skönt att man slipper oroa sig för regn :)  Vet dock inte om folk ska dra ut efter festen, många ska ju jobba dagen efter..inte jag eller Forsman dock. Skönt att slippa vara bakis på jobbet!

Funderar bara på va fasen man ska ha på sig.... måste nog tvätta lite ikväll så man har lite olika möjligheter.

Måste bara berätta, när jag kom hem igår från jobbet var jag sååå trött. öppnade dörrn och såg att Valle hade städat upp i lägenheten, tvättat en maskin, vart ute med sopor, diskat och städat mitt rum. Fatta vad glad jag blev, sån överraskningar älskar jag. Tack så mkt gumman!


Kommentarer
Postat av: Valle...

Hehe varsigod gumman. Pöss

2010-06-22 @ 08:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0