Lillasyster...

Nu är det inte långt kvar till lillsyrran kommer upp till mig och hälsar på. Lillungen går ju på sommarlov imorgon och kommer upp den 28 Juni för att stanna ett bra tag. Får se hur länge hon klarar sig här uppe innan hon börjar tjata om att hon vill hem till sina polare igen. Nu när hon börjar bli "stor" så är ju inte storasyster lika cool som jag var när hon var liten. Kommer ihåg när hon bara var 4-5 år, då var jag hennes idol typ. Good times.

söta lillasyster 2009...



Läskigt och se att hon börjar bli vuxen, i augusti fyller hon 13 och blir tonåring. Jisses.. Snart kommer hon börja tjata om killar och leka fjortis. Det är skrämmande att se henne sminka sig och bry sig om kläder. För mig kommer hon alltid vara min LILLA lillasyster.

Kommer ihåg när jag var i hennes ålder, då var jag superkär i en kille i min klass. Nyligen hittade vi varann på facebook och de räckte med att jag såg hans face (han är sig lik minst sagt) så skutta hjärtat till. Vilka minnen som bubblade upp. Vi var bara vänner men jag kommer ihåg att jag alltid hoppades på att han skulle fråga chans på mig. Haha. Sött eller hur?

Inte ens då var kärleken enkel..

Nej, nu ska jag fixa käk. Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0