Stolt!!

Igår var de ju som sagt strålande sol och jag och Forsman begav oss till Vallsta. Fyllde på mitt SL-kort (hejdå 700 spänn), köpte två nya deos, aceton till naglarna och hämtade ut ett paket. Blev supernöjd med alla sakerna från Ellos, men längtar till den dagen man kan ha fler kläder att välja på..och andra butiker att handla ifrån..

Från Vallsta är det en bra bit hem, kanske inte så långt för vem som helst, men för mig är det en bra bit...speciellt i gassande sol. Dock lyckades jag gå hela vägen hem, spela roll att man såg ut som en svettig hög när man kom hem..jag lyckades ju iallafall. Det var min längsta promenad på mycket länge och jag kände mig så duktig efteråt.. Kommer bli mer sånt.

Inte bara det, känns som maten flyter på bra. Äter dock inte bar shakes utan det blir ibland. Annars blir det knäckebröd till frukost, viktväktarmat och hemmagjorda sallader. Känner mig peppad igen. Hade ett samtal med Lilie för ett par veckor sen som lyfte mig igen...samt kom Marcus och hälsade på igår och fick mig att må bra. Känner mig lyckligt lottad som har så underbara vänner omkring mig!

Nu är det dags för att klä på sig och snart dra till jobbet. Tjipp o hej. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0