Skön dag med brudarna

Tjoo

Kom hem för en timme sen, har fan varit hemifrån sen kl 8 imorse. Dagen började med att jag, Forsman, Harry & Puma åkte till Ersta Sjukhus där jag var på gruppinfo-möte. Fick bla reda på att väntetiden på OP inte är så lång nu, ju tidigar desto bättre liksom. När mötet var avslutat så stod vi utanför sjukan och hängde lite, är ju helt galen fin utsikt från sjukuset så man var tvungen att fota lite. Är inte stockholm helt fantastiskt?!


Utsikt och fina Båtsman :D


Pussgurkorna Puma & Harry....och en sliten Charlie

Sen drog v i tll bussen och åkte in mot stan, Harry & Puma gick och käkade lunch medan jag och Forsman gick runt och kikade i lite affärer, hundra år sen jag var inne i stan känns de som. Blev att stanna till ovanför sergel och njuta lite i solen en stund också, Sötaste Linda kom förbi ock hälsade..*yeey*, kom även något "internationella kvinnodagen tåg", med en massa rosa barnvagnar mm..Så jävla svenskt...Ingen av dom sa ett ljud och hade små blygsamma skyltar där det stod "hade detta varit Zambia hade jag varit död". WTF?!

Vad ville dom åstadkomma med detta egentligen?

Efter 13-tiden började det dra ihop sig för Forsman och dra till jobbet och jag var inte sugen på att åka hem och sitta här och uggla...det gör jag alldelles för ofta! Harry & Puma skulle iallafall till Ikea i Kungens kurva, så jag hakade på dig. Det var bara att traska ner mot Gallerian och åka Ikeabussen. Jag älskar vanligtvis att gå på Ikea, men inte alls lika roligt när man inte har cash, hade iallafall råd men en klassiker eftersom dom hade sänkt ner priset till 16kr!! Kan va billigaste lunchen ever!

Kötbullar och mos!! + världens minsta lilla prinsessbakelse.

Efter några timmar på Ikea var det dags att åka hem. tog nästan 2 timmar. Helt sjukt, fick stå upp hela pendelresan i en fullpackad vagn, påminn mig att aldrig jobba ett 8-17 jobb så man måste åka i rusningetrafik, hur orkar folk med det? Nu blir de iallafall en slapp tvkväll med Forsman & Tobbe. Puss & Hej!

Tack för en skön och rolig dag Turturduvorna!

 

Supervacker himmel över Märsta..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0