Buss-sövis och sushilycka!

Efter jobbet i morse var jag totalt död så jag var nog rätt medvetaen om attd et skulle ske redan innan jag satte mig på bussen mot st eriksplan. Forsman valde att dra hem till killen så vi tog olika bussar vilket resulterade i att jag totaldäckade och vaknade upp 30 min senare vid Stockholms Södra. Fan. Inget att gör åt så jag traskade in på stationen och det visa sig att det var 25 min till nästa pendel, hurra.

Istället för att stå där och glo så jag hoppade in på Ica och vandrade omkring lite. Hade ju som sagt lite nödcash som skulle gå till snus MEN och detta är ett stort men som ni ser, när jag kommer in på Ica så är de första jag ser Sushi för 20 spänn. HALLELULJA! Köpte två förpackningar direkt och den sushin kommer kittla dödskönt i kistan sen vill jag lova.

Thank God för extrapris ibland..
Nu är det dags att byta till en dator med ljud, melodifestivalen börjar ju om 30 min..Vem tror ni vinner?




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Ja men visst var dom? :D Det finns ju även i rött svart och grått, iallafall i den höga modellen. Det är ju bara att passa på nu medans storlekarna finna kvar och när du får 40% !

2010-03-13 @ 20:09:08
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0