Godmorgon Godmorgon,

Ingen aning om varför jag e vaken nu, somnade typ halv 3 inatt och då var jag helt slut. får sova middag sen lite senare. Skönr och vara ledig idag, ska fan inte utanför dörren, vägrar ut i snön idag igen. Tror jag har feber också så måste piggna till innan helgen då man ska jobba.

Ska berätta lite om igår, efter en väldig seg pendelresa in till stan så mötte vi upp Harry & Puma utanför bion på hötorget, vi skuttade iväg till Wasabi sushi bar för att köka. Första gången jag var där, 99kr för 11 bitar och det var ta mig tusan den godaste sushin jag ätit. Blir fler gånger där vill jag lova! Superkul och träffa Harry igen och även hennes tjej, dom passar kanon i hop och det var kul att se min gamle Harry se så lycklig och kär ut!

Värsta söta tallriken kom sushin in på..

Efter maten gick vi över till Bion för att se Wolfman. Filmen va helt OK, dock vart de lite för mycket "dödande" efter ett tag. Kändes lite to Much. Men visst, ryckte till flera gånger och Anthony Hopkins spelade kanon som vanligt!! Nästa film på bio blir nog Shutter Island..eller Avatar, har ju inte sett den än.

Ne, nu orkar ja inte skriva mer..dags för frukost kanske?
Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, ja, den är svinrolig :D

2010-03-03 @ 16:57:26
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

gott!!

2010-03-03 @ 19:19:51
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0