He´s just not that into you

Ligger och kollar på Sex and the city nu, avsnittet där Carries kille Burger berättar för Miranda hur killar fungerar. Kort och gott, är han intresserad så visar han det. Det finns inga mixade signaler, män är enkla. Varför varför varför lyssnar vi inte på detta, eller iallafall jag. Jag vet att det är så, ändå sitter man och tolkar minsta lilla en kille säger. "Vad menar han egentligen". Daa. Blir så less på mig själv ibland.

Hade jag lyssnat på det rationella i mig, lyssnat på vad killen egentligen säger med hans handlingar och ord så hade jag kunnat undgå att bli sårad x antal gånger. Samma när en kille säger eller gör något positivt, nej då fokuserar man på det negativa i det hela historien, det han tex INTE har sagt. Killar funkar inte som tjejer, dom kan inte läsa våra tankar och dom har inget behov av att prata om allt..

He´s just not that in to me... Min nya livsfilosofi. Lyssna - ta in och Tolka inte till något annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0