SÅ JÄVLA BESVIKEN!!

Boholm, var det du som förhäxade mina gubbar förut? Du va säkert så snygg så dom inte kunde koncentrera sig på hockeyn. Fan ta dig.

Men seriöst. Är så jävla besviken just nu. Hur kan dom inte palla ta sig till slutspel, när matchen gäller ett lag som Södertälje? Jag förstår inte!! Jag vet fan inte om jag ska skratta eller gråta. MoDo missar slutspelet, efter en riktigt kass säsong så trodde jag, hoppades in i det sista att ni skulle lyckas, det såg ju så bra ut...och så faller dom på målsnöret...

oh jag vet hur mycket Sandelin kommer mobba mig nu..fan!
Ikväll skämms jag!!

Svårt att tro att ni blev svenska mästare för 3 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0