Vad hände?

För en stund sen loggade jag av msn, ändå ingen vaken, och släckte alla lampor. Va inne och sa godnatt till Roffe och la mig för att sova, kände mig så där skönt trött så man redan vet att man kommer sova hur gött som helst. Låg under täcket i typ 10 min och stirrade ut genom fönstret. Jag kan fan inte somna.

Roffe säger hej...



Får väl sitta här och uggla en stund till, tänkte kolla en massa bloggar så tillslut lär man väl somna. Vid den här tiden imorgon jobbar jag ju så kan va bra och hålla sig vaken en stund till, dom senaste veckorna har jag varit astrött nämligen när jag jobbar torsdagsnätter. Inte bra, inte bra.

Någon mer än jag vaken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0