Whats wrong with my face?!

Seriöst...Eller ja, Godmorgon förresten, vaknade upp imorse och min hy i ansiktet är jätteskum, har börjat få finnar lite här och var, min t-zom är blankare än någonsin och fläckvis är huden jättetorr. Det här vädret fuckar upp min hy totalt!

Använder Neutrogena visibly clear 2-in-1 wash mask, för att tvätta rent ansiktet (samt har den som ansiktsmask ca 1 gång i veckan) och återfuktar huden med Nivea Pure Energy. Den sistnämnda tror jag är mitt problem, den krämen verkan inte alls vilja "tränga" in i huden utan bara lägger sig som ett lager ovanpå vilket känns obehagligt och gör min hud fet. Någon mer som haft samma problem med dem?




Måste alltså hitta något nytt att smörja in min hy med, tänkte kolla om det är någon som testat något bra. Något som återfuktar, utan att göra huden fet efteråt.. Alla tips uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0