Att underhålla en 13åring..

Världens sötaste lillsyrra..

Nu e det ju så att lillsyrran kommer upp från värmland den 28 Juni och ska vara här i några veckor, har tagit ledig de första 12 dagarna så att vi kan hitta på lite saker, frågan är då bara vad man ska hitta på.

Gröna Lund blir det iallafall, inte för att jag åker karuseller..men hon gör ju. Såg att Erik Hassle spelar där måndagen 5 Juli, vore kul att gå..om någon mer är på?


Vet hur jag blir när hon kommer upp, vill så gärna skämma bort henne, men ska inte slösa allt för mycket med pengarna har jag bestämt. Man måste ju kunna hitta lite billiga saker att hitta på menar jag,...det är ju sommar..och Stockholm..Sveriges bästa stad!

Ska även kolla runt på planer för min födelsedag..visst det är långt kvar, men ska man åka nånstans är det ju bra att boka i förtid... ahh... Har nåt att sysselsätta mig med närmsta timmarna iallafall, slutar om drygt 3 timmar..

Håll tummarna för mig imorgon också. Jag och Forsman har begärt ledig Lördag den 29e maj eftersom Harry har födelsedagsmaskerad ute i Högdalen. Vill så gärna dra dit så hoppas hoppas hoppas att vi får ledigt...!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi älska leopard :D och h & m home:D

2010-05-21 @ 08:36:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: jennifer

jag älskardig världens underbaraste storsyster! <333

2010-05-21 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0