GaGa made me Sick - but it was worth it

Hör och häpna gott folk, jag är inte på Jobbet just nu som jag brukar vara på lördagar utan jag är hemma, nerbäddad under två täcken i min säng. Varför? Jo under hela veckan har jag varit förkyld och hostat..på torsdagen kändes de lite bättre så jag åkte o jobbade som vanligt och under fredagen på GaGa konseren kändes det helt ok, utom att jag hostar som en gammal rökare, trots att jag inte röker. Däremot när vi kom till jobbet efter konserten så började hostan tillta vilket var sjukt jobbigt när man försöker prata med kunder i telefon. Under ett samtal höll jag inne med hostan så när farbrorn i luren väl la på fick jag skringa in på toa och hostade tills jag spydde. Mysigt värre?

Messade cheferna och sa att det går fan inte och jobba, så fick stanna hemma idag... Man missar ju jäkla massa pengar, var ju ledig ett pass när vi var på kryssning också så måste försöka ta 1-2 extrapass någon dag så man klarar sig med lönen..

har iaf vart på ICA idag och handlat nässpray, soppa och lite annat "bra och ha saker" när man är sjuk.

nu ska ja stänga av datorn och kolla på någon skitfilm på 3an..har sovit hela dagen o kvällen så just nu kan jag inte somna om...

Bloggar imorgon..

Hade lite kul i paint igår på jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0