Gaykryssningen 29 April

Jag, dagen efter..sliten och bakis med Daniels båt-kärlek, den skånska Isak!



Okej, nu ska ja berätta om kryssningen i Torsdags..och var fan ska man börja? haha.

Iallafall, Jag, Forsman och Tobbe drog hemifrån runt 17tiden, väl nere vid Märsta station möts vi av hundratals människor. Aldrig sett så mkt folk vid stationen förut, det visade sig snart att pendeln hade ballat ur totalt och alla väntade på extrabussar. Jag ringde SL i panik, vi skulle ju vara vid båten inom en timme, aldrig att vi skulle hinna vänta på bussar. Tanten i luren förklarade att resegarantin gäller så det var bara att kasta sig i en taxi. 821 kr kostade den lilla trippen, ska skicka in räkningen till SL och jävlar om dom krånglar, jag ska helt enkelt ha tillbaka dom pengarna..


Väl utanför terminalen stod Harry o hennes kusin Beccis och mötte oss och vi gick in tillsammans för att möta Harrys flickvän Puma. Satt väl där ca 20 min innan vi gick på båten. Hann stöta på söta Hannes och Daniel, dom underbara gaykillarna som vi hela tiden stötte på i somras. Dom är verkligen hur goa som helst.

Jag & Hannes på Cattelin augusti 09


Efter att ha inspekterat hytterna så gick vi snabbt upp till Taxfreen, mitt val av dricka för kvällen vart smirnoff + sprite, 3 bacardi breezer och tequila shots..mums! Vi började förfesta i min och Beccis hytt ganska snart och det tog inte lång tid för än vi fick besök av sköna fröken Leonora. Han berättade om sin gaykrog han har i Sthlm bland annat. Klockren människa och kalassnygg kvällen till ära.


Heta Leonora....och Leonora ger Beccis en puss


Vi fick även besök av en överförriskad Hannes som enligt egen utsago aldrig brukade spy och tyckte det var "exotiskt" att få spy i våran papperskorg och på våran toalett, innan han örsvann ut i vimlet..haha..lilla gubben.

.

När vi alla var tillräckligt runda om fötterna så drog vi upp en våning till discot, Såg bla Fredrik Kempe, Miss Inga och LouLou från idol däruppe. Minns att jag satt ute på däck med en förvirrad dansk snubbe som var lastbilschaffis, han skulle till finland med last och hade ingen aning att det var gaykryssning i förväg. Han hade aldrig sett så mycket gayfolk. Eftersom jag inte är någon hejare på danska så snackade jag knacklig fylle-svengelska med honom..verkade funka rätt bra.

Sen kom en platinablond, superlång pingla fram. Hon var rätt lik Kissie och brukade tydligen bli kallad det..lite kul. Hon var man...men kallades Michelle om jag inte minns fel. Hon hade nyligen gjort silikonbröst och var inte blyg med att visa upp dom utan drog ner sin topp framför mig. Det var första gången jag såg ett par nakna sillisar typ en decimeter ifrån mig. haha. Vart en smula chockad.

Väl inne på dansgolvet så gick trå uppstylade transor omkring och delade ut marchmellows, en av dem placerade en godis i min urringning och slickade upp den..sjukt kul. Folk var ju inte blyga iallafall. Dansande flator och bögar överallt och alla hånglade med alla verkade det som...

Var faktiskt en hel del brudar som flirtade med mig, blev lite chockad.. en satt brevid mig i en soffa och förklarade hur sexigt det var när jag skackade värmländska..jisses..En annan kunde inte sluta ta på mina halsband och berättade hur fina dom var..och att jag var så söt.. Lite kul..

Blev dock inte så mycket bilder eftersom varken jag eller Forsman hade fixat kamera..väldigt synd för denna kryssning kommer jag ALDRIG glömma...Nästa gaykryssning som kommer...då jävlar kan jag lova att jag ska med. BOHOLM..du missade verkligen något!!

 

Fulla? Beccis & Forsman och Tobbe


Kärleksparet Forsman & Tobbe provade Leonoras sköna solglajjer


Jag - full som en kastrull och hela Gänget i hytten!



The Lovebirds <3 Harry & Puma.... Jag, Beccis och ? uppe på discot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0