Helgen...

Idag är det onsdag vilket innebär att helgen snart är här och jag längtar som bara den! Jobabr som vanligt på Torsdag och Fredag natt men Lördag har både jag och frugan tagit ledigt. Planen är att vi ska till högdalen och fira Harrys födelsedag. Nu har jag även fått reda på att älskade Boholm är ledig och ska följa med oss, inte bara det, hon ska stanna hos oss i märsta tills måndag förmiddag.

Frugan, jag, Boholm & Harry förra sommaren på Cattelin i Gamla stan!



Det var sjukt längessen vi umgicks så länge och vi behöver verkligen detta. Hoppas på en underbar helg helt enkelt och det vet jag att det blir! Med mina favorit brudar vid min sida kan inget gå fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0