I stepped on a corn flake, now I'm a cereal killer

Ännu en jobbnatt är förbi, har ringt fasligt lite så har fått underhålla mig med internets alla härligheter. Som vanligt senaste avsnitten av Family Guy, Big Bang Theory och HIMYM. Efter det kollade jag in den animerade serien Superprinsen på Aftonbladet. Har smått hört talas om den men inte tidigare sett något, kollade alla avsnitt inatt och jävlar vad kul. Inte ofta svenskar drar till med sån humor. Såg även att det var samma gäng som gjorde serien Myggan som sändes på 5an, en gammal favorit måste jag säga.

Men seriöst, Superprinsen var kul. Älskade speciellt när dom drev med Carl-Philip. Kan verkligen tänka mig att han är som 11åring på riktigt. Visst rikigt osar jag av kärlek mot kungafamiljen? Not. Allra bäst var i sista avsnittet där en 118800 gubbe hoppas fram...Han var förbryllande lik en av våra chefer. Galet sött måste jag säga!

En timme kvar, ett riktigt 118 race mot klockan innan man får åka hem, kasta sig i säng och sedan åka mot globen.

LÄNGTAR TILLS IKVÄLL!!

Chefen är kändis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0