Onsdagsdejt....<3

Efter att ha legat hemma sjuk hela veckan så fick jag nog igår. Man blir galen av att gå hemma själv. Så igår slängde jag iväg ett sms till herr Robster som jag inte träffat på typ 3 månader och frågade vad han skulle göra igår kväll. Han hade inga planer han heller så vi bestämde att han skulle komma ut ill mig och hälsa på efter jobbet.

Tjej som man är så var det bara att börja plocka undan lite hemma, fixa naglar, locka håret och göra sig lite fin.. Robban var här strax efter 19.30 och det blev en riktig myskväll. Varje gång vi ses så känns det i magen, vi har en speciell kontakt helt enkelt. Forsman nämnde det sist han var och hälsade på, hon tyckte att vi skulle passa asbra ihop som par. Jag vet också att vi skulle ha jättekul tillsammans, men vad gör man när killen är rädd för allt som har med förhållande att göra?

Kom på igår att det är 2 år sen vi träffades första gången..shit vad tiden går. Vem vet..om två år till så kanske vi är på G. haha.

Han är iallafall jävligt speciell för mig...supermysig kväll och natt måste ja säga. :D


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej:) Nu har jag i sammarbete med nelly.com startat en tävling där jag lottar ut två goodiebags!

Hur enkelt som helst att vinna. Kika in tävlingen här.



http://vadfanskajagheta.se/2010/may/vinn-goodiebags.html



Vore superkul om du var med!

2010-05-13 @ 16:10:14
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0