Evigheter sen...

Bloggen är död nu för tiden som ni kanske märker. Insåg att jag inte längre bloggade för mig själv, utan för andra. Vad är meningen med det? På senare tid har jag dock känt att bloggbehovet  börjat komma tillbaka. Kanske inte behöver skriva om varenda detalj i mitt ack så händelserika liv (ironi), men kan va skönt och få ut lite av mina tankar iallafall.

Har senaste tiden letat lägenhet, ja ni hörde rätt. Det är dags att lämna Märsta och livet på landet bakom sig. Sista oktober ska vi va ute ur lägenheten och jag ska bo själv, för första gången sen 2004. Känns spännande, men samtidigt läskigt. Värsta jag vet är att vara själv...en dag eller två är helt okej, men att veta att det aldrig kommer vara någon som väntar när jag kommer hem...det skrämmer mig.

Hoppas ju att hitta en lägenhet närmare stan, så folk kanske faktiskt orkar komma och hälsa på. Efter 1 år i Märsta och alla ständiga kommentarer som "neej, det är för långt..." när man vill ha hem folk så hoppas jag på ändring.

Nej. nu e det dags o kolla på någon serie så tiden går lite fortare här på jobbet.

Tjipp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0